Se z registracijo strinjate, da vam na vaš elektronski naslov pošiljamo tudi naše brezplačne novičke? Želite v prihodnje na svoj e-mail prejemati obvestila o naših novostih in posebni ponudbi? Tako se pogosto glasi vprašanje na spletni strani, na kateri želimo opraviti spletni  nakup, ali pa jo tudi zgolj obiščemo in nekoliko prebiramo njene vsebine.

Če označite okence za »da«, boste v prihodnje v svoj elektronski nabiralnik prejemali newsletter, ki vas bo seznanjal z novostmi, akcijami in posebnimi ponudbami, ali pa zgolj z zanimivimi informacijami (no, s »samo« informacijami verjetno ne – sicer se pošiljanje ne izplača). Če označite »ne«, pa vam podjetje newsletterja ne bo pošiljalo.

Newsletter
Ste se naročili na newsletter? Potem vas vsebine zagotovo zanimajo.

Kako se odločiti? Kot potrošnik najprej razmislite o tem, ali gre za podjetje, katerega dejavnost  ali ponudba vas dejansko zanima. Če boste newsletter z veseljem pogledali, potem se nanj vsekakor prijavite. Če vas vse skupaj ne zanima, pa zavrnite. In kaj bi o tem rekli lastniki strani? Popolnoma enako! Newsletter je smiseln le za tiste uporabnike spleta, ki jih stvar dejansko zanima, ne pa tudi za tiste, ki so se po naključju znašli pri njih.

Čemu je namenjen newsletter?

Newsletter je oblika marketinga, s katero lahko ponujate zanimivo vsebino (ang. content marketing), ves čas opozarjate na svojo novo ponudbo (akcije, znižanja, novosti), predvsem pa je marketing, ki vam pomaga graditi prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Če boste uporabniku elektronske pošte vsak teden ali vsak mesec poslali zanimiv newsletter, vas bo gotovo brez težav ločil od konkurence in vam dal pred njo celo prednost. Vaše ime, vaš logotip, vaša ponudba mu bodo »zlezli pod kožo«, ne da bi se tega sploh zavedal.

Pošiljanje newsletterja
Pošiljajte zanimiv newsletter in predstavite še svojo super ponudbo.

A kako poskrbeti, da bo imel vaš newsletter takšen učinek? Pomembnih je kar nekaj dejavnikov. Poskrbeti  morate za elektronski pošti primerno oblikovanje, ki mora biti pregledno, simpatično in v skladu z vašo dejavnostjo. Poskrbeti morate za dobro ponudbo in za posebnosti, ki so namenjene le tistim, ki prejemajo vaš newsletter.

Poleg tega pa morate poskrbeti še za kakovostne vsebine, ki vašo pošto iz čistega oglasnega sporočila dejansko spremenijo v newsletter in ji tako dajejo dodatno vrednost. To pomeni, da morate pošiljati novice, ki so zanimive za branje. Recepte, članke, nasvete za uporabo, male trike, zabavne prigode – vse tisto, zaradi česar bi newsletter utegnil zanimati tiste ljudi, ki jih želite za svoje stranke.

Na ta način boste okrepili prepoznavnost blagovne znamke in tudi njeno priljubljenost, hkrati pa se vam bo seveda tudi povečala prodaja oziroma obiskanost vaše spletne strani, spletne prodajalne ali tudi fizične trgovine.