Podjetnik, ki se resno ukvarja s svojim poslom, ima seveda tudi spletno stran, kjer predstavlja svojo storitev in skrbi, da so na njej vedno sveže in zanimive vsebine. Obiskovalec, ki je tudi potencialni kupec, pa se na splet poda z namenom, da bi poiskal prav te informacije.

Žal je tako, da je življenje podjetnika obsojeno na 24 ur dela, zato marsikdaj zmanjka časa, da bi skrbel še za vsebine na spletni strani. Spet drugi pa se v pisanju ne znajdejo oziroma jim to delo pomeni veliko breme. V tem primeru je pisanje člankov zagotovo bolje prepustiti agenciji.

Google obožuje sveže vsebine

Jasno je, da želi podjetnik svojo spletno prisotnost začiniti na način, da bo spletna stran podjetja kar najbolj opazna in jo bodo spletni iskalniki, kot je Google, vedno prikazovali med prvimi. V tem primeru bo potrebne nekaj spletne optimizacije (SEO), pri čemer pa so ravno vsebine eden ključnih elementov za boljše uvrstitve.

Spletni iskalnik Google
Ali veste, kako napisati vsebino, da se bo v iskalniku Google uvrščala na visoka mesta med rezultati iskanja?

Google naravnost obožuje kvalitetne članke, ki imajo dodano vrednost za spletnega uporabnika in odgovarjajo na vprašanja, ki jih ta sprva zastavlja spletnemu iskalniku v obliki ključnih besed. Prav to mora biti cilj optimizacije, da iskalnik na določeno poizvedbo ravno vašo stran ali članek izbere kot najboljši odgovor.

Vedno popolne vsebine

Velik plus pri sodelovanju z agencijo, ki vam bo pisala vsebine, tiči v tem, da boste z njihove strani vedno prejeli popolne vsebine. Strokovno napisane, slovnično brezhibne in opremljene z ustreznimi naslovi, ključnimi besedami in povezavami, da bo to kar najbolje vplivalo na uvrstitve med prikazanimi zadetki.

Prav takšne, kakršne si želijo obiskovalci vaše strani, in takšne, ki bodo navdušile spletne iskalnike. Na ta način se boste rešili velike skrbi, se razbremenili in poskrbeli, da boste svoj čas namenili tistemu, kar vas najbolj veseli. Delu v podjetju in skrbi za vse, kar je s tem povezanega.

Poznate zadnje smernice s področja pisanja SEO člankov?

Če je vaš odgovor na to vprašanje NE, potem je to delo zagotovo bolje prepustiti agenciji, kot je Dvaaja d.o.o., kjer redno spremljajo spremembe na tem področju in svoje delo prilagajajo vedno novim zahtevam spletnih iskalnikov. Dandanes nikakor več ne velja, da je SEO članek nekaj, kar se napiše na hitro in vanj vstavi čim več ključnih besed.

To bi bila seveda velika napaka, saj je potrebno znati sestaviti že sam naslov članka, paziti, da bo ravno prav dolg in bo nosil pomembno informacijo za spletne iskalnike. Prav tako je potrebno paziti pri pisanju podnaslovov in seveda celotne vsebine, ki mora biti dovolj kvalitetna za bralca, a hkrati zanimiva tudi za iskalnike, kot je Google.

Imate težave z motivacijo?

Nemalokrat se pripeti, da lastnik spletne strani sicer sam ustvarja vsebine in jih tudi objavlja, a nato v nekem trenutku nekoliko zaspi. Zmanjka časa, pojavi se drugo prednostno delo ali pa enostavno zmanjka idej in motivacije. Pri spletni agenciji teh težav ne bo.

Vaši članki bodo vedno pripravljeni v določenih rokih in nikoli ne bo težav in izgube časa z izbiranjem ustreznega naslova ali jedra same vsebine, okoli katerega bo napisan članek. Zato vam vsekakor svetujemo, da pisanje člankov za spletno stran zaupate agenciji.